Trouwlocatie

De historische Dorpskerk is zeer geschikt voor bruidsparen die hun huwelijk kerkelijk willen laten inzegenen. Het is helaas nog niet mogelijk om het burgerlijk huwelijk hier te voltrekken.
De recent gerenoveerde Dorpskerk van Baambrugge is vanwege zijn centrale ligging en klassieke uitstraling ideaal voor het vieren van feestelijke gebeurtenissen. In de kerk zijn een orgel en een piano aanwezig. Bij de kerkelijke inzegening is plaats voor zo'n 195 gasten.

Tevens is het mogelijk om (ook) gebruik te maken van het naastgelegen gebouw Torenzicht voor bijvoorbeeld recepties. Er is hier plaats voor zo'n 45 gasten.

Voor meer informatie over de huur van de Dorpskerk en gebouw Torenzicht kunt u contact opnemen met onze kerkrentmeester de heer D. de Groot, tel: 0294 - 293126 of onze koster, de heer L. Veenstra, tel: 0294 - 291931.